Snodd av....

Madde....

1. Stänger du av mobilen när du sover?  Sällan eftersom jag lovat mina barn att dom kan ringa vilken tid på dygnet som helst. Även på natten.

2. Vem såg dig senast naken? Sambon

3. Hur såg du ut på högstadiet? Sminkad och välkammad i puss & kram jeans och vit jeansjacka.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Lite fler skrattrynkor hoppas jag.

5. Hur var du på dagis? Det fanns väl knappt i bynn när jag växte upp. Däremot så gick jag på det första lekiset som då drevs i kommunhusets källare av husmodersföreningen tror jag. Jo jag var nog glad för det mesta, rädd för en kille som bara bråkade och så var jag servad hemmifrån och hade aldrig fått hålla i en sax för min kära hönsmoder så verkligheten kom snabbt ikapp där kan man lugnt säga.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Humoristisk med de som tål humor. Kan vara disträ ibland men oftast väldigt organisatorisk.

7. Har du celluliter? Jo fast förvånasvärt få för min ålder kan jag stolt meddela.

8. Biter du på naglarna? Nej gud vad äckligt. Den ryms lika mycket bakterier under naglarna som på en offentlig toalettsits.

9. Har du något handikapp? Njae.... använder glasögon...har ryggskott ibland men annars rätt ok.

10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej

11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna? Han gjorde man och kvinna till sin avbild så han kanske är både ock ;)))

12. Svär du? Ytterst sällan.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Öppnar inte om jag vet det är dom. Olika beroende på vad jag är på för humör just då. Jag har både skickat iväg dom och diskuterat tills deras argument tog slut... men numera ödslar jag ingen tid på dom. Säger bara Nej tack!

14. Hur homo är du på en skala 1-10? Där ett är vad och tio är motsatsen... he he... njae... jag är hetero och sambon är man med hår på bröstet ;)

15. Tror du på utomjordingar? Fråga UFO-Arne....

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Lax och potatis

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kidneypie, åt det i London och det var det absolut vedervärdigaste jag ätit.

18. Har du blivit arresterad? Nej

19. Ljuger du? Eftersom jag avskyr när andra ljuger försöker jag att undvika det. Men visst har det hänt ibland.

20. Har du kysst en polis? Nej, inte vad jag vet.

21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej.

22. Har du någonting att dölja? Försöker dölja magen. Men nu har jag gått ned några kilon så snart kanske jag slipper. ha ha

23. Vad har du på din nyckelknippa? Ett band som jag fått av min äldste son där det står "Världens bästa mamma" sen har jag min hemmanyckel och en keycode bricka.

24. Är du/har du varit gift? Det kan du slå dig i backen på och snart blir det tredje gången gillt!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen? Går vi ut så gör vi det tillsammans. Det blir roligast så. Men jag har hämtat honom en gång när dom hade återträff med alla 9 or (30 år sedan de slutade 9 an) Då ringde den sötisen hem till mig halv tolv och sa: "Älskling var är du? Jag vill att du ska vara här med mig... kom och hämta mig nu för jag längtar efter dig" Vem kan motstå sånt?

26. Kan du laga cyklar? Har mekat på någon avhoppad kedja nån gång.

27. Kan du fixa med bilar? Tanka, pumpa, fylla på olja och spolarvätska. Tvätta, putsa och STÄDA! Det kan jag! (Det har jag efter min far).

28. Brukar du köra om? Det beror på hur bråttom jag har och vem som ligger framför. Vissa drullar och kör ojämt och är allmänt trökig då kör jag om.

29. Kan du baka bröd? Jajamen. Men helst bara matbröd.

30. Vet du hur man frostar av en frys? He he... flyttade hemifrån för snart 30 år sedan så klart jag kan det.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Den frågan skulle nog sambon kunna svara på. Jag ser alltför sällan på serier på tv. Men gärna nån sån där från förr.... Huset Elliot eller nåt där det finns fina sekelskiftesmiljöer. Fast då förutsätter det att man håller sig frisk. Läkarvården var nog inte så utvecklad då....

Kommentarer
Postat av: Viggin

Heej! Vilken gullig blogg du har :)

2009-03-15 @ 20:32:22
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan tjejen!



Oh tack.. jag verkligen ÄLSKADE klänningen!! Hihi.. Så du ska gifta dig i sommar? GRATTIS!! Jag e avis.. skulle vilja göra om den dagen om och om igen, den var sååå underbar alltså!

Världens bästa.. en av de iaf :)

Har du hittat klänning redan?



Nyfiken!

kram.

2009-03-15 @ 22:50:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0