Långsamt....långsamt... åh så långsaaamt...

går det att jobba i denna underbara värme..... men så får det vara för värme är underbart.

Även om jag önskat att jag hellre legat på stranden..... men men.... ska man gifta sig får man ligga i som en liten räv...

Idag har jag tonat håret, ljusare..... sen har jag gjort hårinpackning och tagit ett långt svalt bad...... Har även gjort färdigt vigselprogram och festhäftet för vilken gång i ordningen vet jag inte.... har tittat på nätet hur man gör snygga brudbuketter - fast det gick rätt bra för mig i går när jag försökte göra det för första gången....

Våra pioner börjar slå ut - kan kanske vara bra med tanke på buketter och dekorationer.....

Blivande maken har varit desto mer effektiv han... klippt gräs och gjort fint ute.....

Själv ska jag sätta mig och fixa fötterna innan vi ska åka till bygdegården och titta hur det ser ut med porslin, bord och allt möjligt som behövs för att ha bröllopsfest.

Ha en go da´allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0