Intervjuad.......

Nu läll har jag och mannen blivit intervjuade!

Jag tänker inte tala om varför..... he he he.... det kan ni grunna på.... men det var i allafall en tidning...... som har en söndagsbilaga....

Men jag lovar att tala om när.... ja när det är dags för er att köpa den, om ni nu har nåt intresse av att se mig och min man "utbildade i tidningen"..... och läsa våra visdomsord....

Så nu käre vänner blir det till att läsa min blogg varje dag så ni inte missar någonting........ he he he

En liten ledtråd kan ni få - "Den har sting" (tidningen alltså)  :)

Kraaaaaaaaaam på er så länge - nu ska vi fortsätta med vår omfattande skåpstädning jag och mitt livs kärlek!

PS vill gratta bonusdotter Johanna som har namnsdag idag (ja igår med - fast mest idag ;))

Kommentarer
Postat av: Bim

hej där,

ja Expressen e väl ok,hihi,kramis Bimsan:=)

Hälsa mannen,

2009-07-21 @ 12:16:07
URL: http://calma-s.bloggagratis.se/
Postat av: Janne

Men oj vad fyniken jag blir!!!

Snälla - håll oss upprättade! :o)

Kraaaaaam!!

2009-07-21 @ 14:36:22
Postat av: Mannen i livet

Ja det var väldigt roligt och överraskande :)

2009-07-21 @ 17:07:55
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0