Nu är det allvar...

Idag har sambon och jag börjat vår väg emot bröllopsformen. Detta gör vi genom att anlita experthjälp i form av sambons moder som är konsulent för Cambridge kuren. Så följaktligen har min frukost idag bestått av en påse pulver med cappucinosmak, ihopskakat med vatten. Till lunch åt jag mat i skolmatsalen. Nyttig där med. Grymt mycket grönsaker 3 små leverbiffar och en pytteliten potatisbit.... för att inte barnen ska klaga på mig ;))
Till denna utsökta måltid ett glas vatten. Sen har jag pimplat vatten hela eftermiddagen. Nu i kväll ska jag njuta av ett pulver med champinjonsmak ihopskakat med varmt vatten denna gång. Ser fram emot det. Har tagit en apelsin också till mellis och en kopp tea.

Men jag känner mig grymt motiverat. Har ju pulverbantat förr också, då med Herbalife... Man brukar vara mest hungrig i början. Eftersom vi har ett drygt halvår på oss att gå ner till bröllopet så kommer vi på lördagar och söndagar att äta nyttig frukost, kur till lunch och nyttig middag på kvällen. Tror nog vi kommer att viktminska till belåtenhet ändå.

SÅ ska jag promenera mera. Dock inte idag. För idag har vinden blåst snålt och jag har trots tjocka kläder frysit som en tok när jag stått ute på gården och rastvaktat vid två tillfällen idag.

Däremot ska jag nu gå och ta mig ett hett bad...... innan min delikata svampmiddag...


Så kan det se ut.....

Ha en trevlig måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med bröllop lycka till !

2009-01-19 @ 17:16:17
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh va duktiga ni är. Hoppas ni orkar kämpa - själv brukar jag palla en halvdag sen sitter där med magont och känner mig deppig för att jag inte får äta :(

2009-01-19 @ 17:59:14
Postat av: Anonym

Lycka till med dieten =)och va mysigt med bröllop, jag som inte ens hittat drömprinsen än =))efter alla år!



Ps. Själv går jag just nu på Herbalife med relativt bra resultat även om det ibland känns tråkigt, men är också riktigt motiverad denna gång så nu kör vi =) Ds.

2009-01-19 @ 19:10:55
Postat av: Agneta

Lycka till med dieten =)och va mysigt med bröllop, jag som inte ens hittat drömprinsen än =))efter alla år!



Ps. Själv går jag just nu på Herbalife med relativt bra resultat även om det ibland känns tråkigt, men är också riktigt motiverad denna gång så nu kör vi =) Ds.

2009-01-19 @ 19:12:12
Postat av: SEX AND THE CITTY

Kör hårt! Lycka till :)

2009-01-19 @ 20:31:58
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: A -*

Alla är vi fina på vårt eget sätt,

Säg nej till size zero!!

2009-01-20 @ 14:01:17
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0