Fort och fel

Tänk hur det kan bli när man gör saker först och tänker sedan. Fick en inbjudan av min kusin till nån ny sån där kompissajt. Klickade att jag kände henne och så kom jag in på deras sida och skulle via den logga in på min hotmail för att se vilka av mina kontakter i min adressbok som var med.... trodde jag..... HA! Tjoff sa det och så hade en förfrågan skickats till alla i adressboken och jag lovar att det är många. Alla jag sökt jobb hos..... i stort sett.... och en massa folk jag bara växlat nåt mail med i syfte att köpa eller sälja nåt.... kompisar... både nära och far away... mm mm.... Internet ÄR ett fantastiskt verktyg - eller hur?

Så följaktligen fick jag sitta och skicka mail till samtliga och be om ursäkt. Som tur var hade min kusin gjort samma misstag och också skickat ett ursäktabrev..... så jag kopierade hennes och bytte namn till Helén som avsändare....

Tänk om jag varit smart och läst ALL min Epost idag, innan jag klickade fort och fel....

Men som min kompis Marie i de körstbenntas rike sa: -"Man skä flessa åt sant söm ä pinsamt - då känns dä lite bättre Å dä ä ju inte världens allvarligaste grej".

Ja ja jag säger då det.... Det är inte bara Lötta som kan göra saker fort och fel eller.... Jag kan jag också....

För er som väntar på bantningsraport kommer den här: (Med speciell adress till Marita denna gång ;))

Morgon - Bananshake - gott
Lunch - Fisk med grönsaker och en liten poteta - ännu godare
Em - lite frukt (MÅSTE HA)
Kl 17 skjutsa dotter till buss. Dimmigt och halt och bilkörning fick speedas på slutet för att inte missa.... Inget kul alls
Sedan - ingen elektriker idag heller
Ännu mer sedan.... Hämtade sambo i byn som varit ute på tjänsteärende. Bröt i hop och tjöt hela vägen hem. Av hunger, för att jag stressat, för att allt kändes bökigt och knöligt denna dag (eller pylsigt som dom säger i bynn).
18.30 Underbar sambo säger att jag KAN äta en bit lax och grönsaker - nyttigt lagat alltihop. Sambon lagade....
jag föll till föga åt och mådde bättre..... tills jag sullade mig med det som denna blogg börjar med.... SUCK

Nu har jag tagit ett varmt bad. Sen blir det sängen, sambon, tv´n och ett rykande färskt nummer av lantliv

Hoppas på bättre dag i mören.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej!

Vill bara säga att du inte är ensam om att göra såna tabbar...jag skickade, utan att veta om det, jag skulle ta bort men det skickades i väg till ALLA plus att det två dar därefter hade skickats ut igen, tydligen helt automatiskt. Det var nån slags datingsida för ungdomar...snacka om pinsamt. Jag har också fruktansvärt många och de som fick den och hade skickat nåt till mig och hade sändlista på sina mail, där fick även deras kontakter den, jag ville ha lagt ner och dööö. Bland dessa kontakter fanns det en man som jag tyckte var av intresse och han måste ju undrat om jag var riktigt frisk hahaha!!!

Det här med maten kommer säkert att gå bra, men var liiite snäll mot dig själv i bland, du ska må bra utav det och inte dåligt.Det är ju inte faaaarligt att äta mat och lax är ju kanon =)).

Kram och lycka till resten av vägen.

2009-01-23 @ 12:46:54
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0