Okej då

Valde att ta bort min gnällblogg om folk som lämnar anonyma kommentarer. Kan vara pinsamt för den som skrev en sån igår om hans fru kommer på hans böjelse för mustacher. I övrigt vidhåller jag att det är löjligt med anonyma kommentarer!

Så de så!

Förresten tycker jag synd om mig själv idag. Jag fryser och har definitivt inte lust att "äta" nån kall vaniljshake till middag. Sambon steker nåt gott kött där nere i köket och jag känner hur hungrig jag är. Ska gå och krypa ner i badet och tända lite ljus och ta min smarriga shake ändå..... jag kanske känner mig lite mättare.


Kommentarer
Postat av: Inte fullt så anonynm blivande man!

Du är för underbar du hjärtat, och du har som vanligt helt rätt! Älskar dig!

2009-02-10 @ 16:55:11
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Kpjsmmrd

Ibland måste man var anonym, det är därför jag inte skriver johannes för mustaschfetischism är det mkt tabu omkring

2009-02-10 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0