Jajamen

Nu har jag nästan gjort färdig tidningen Maltesernytt. Vill ni prenumerera på den så sätter ni in 225 kr på Plusgiro. 80 64 38-8. Enkelt va? Förutom att Ni får denna underhållande tidning så blir Ni också medlem i Malteserringen.

Hursomhelst så tycker jag det är jättekul att göra tidningen. 52 sidor lutar det åt i detta numret. Julnumret var på 48 sidor så jag lyckades ju lite bättre här.

Har jagat på sambon att skriva ett reportage i kåseriform om när han och jag tillsammans med vår yngsta hund Lizzie var med och representerade Malteserringens monter på Hund 08 på Stockholmsmässan i Älvsjö. Även kallad Stora Stockholm.

Så nu sitter han i köket och svetten pärlar i pannan på honom för att tota ihop sitt bidrag till tidningen.

Idag fyller min bonusdotter Johanna 20!!! HURRA HURRA HURRA HURRA för henne! Hon kommer hem till Västerlima nästa helg så då får vi gratta ordentligt.

Förövrigt tycker jag ni ska titta på Nyhetsmorgon på tv på lördag, för enligt säker källa så ska flickebarnet vara med där i ett reportage med tjejen hon jobbar med.

Min yngsta dotter är på ridklubben och försöker få nån ordning på Indy. Ja ni vet... hoppning å dressyr och sånt. Själv är jag helnöjd bara den söta lilla hästen skrittar lugnt de gånger jag sitter på hennes rygg. Det gör hon. Hon är toppen!

Någon som INTE är nöjd med att dottern är på ridhuset är hennes lilla chihuahuablandis till hund. Hon går och vankar runt ylande och olycklig i huset och saknar sin matte stackarn. Undrar hur det ska bli nästa vecka när dottern ska till fjällen i en hel vecka.

Nu ska jag ta paus från helvetesmaskinen som min gamla kollega Göte kallade datorn.

Jag ska pussa på sambon sen ska jag lägga mig å glo på tv ett skuv!

Huj!

Kommentarer
Postat av: Maran

Åh va role när nya numre kommer! Till nästa kanske det kan bli nåt bidrag från Candy :)

2009-02-19 @ 21:24:37
URL: http://tesermatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0