Jag vann!

Hade ett litet meningsutbyte med min käre make alldeles nyss. Vi sitter nämligen och ser på programmet "Rock and Roll Hall of Fame 25 år" på svt2. Bruce Springsteen mfl gamla artister uppträder. Maken säger att Bruce blivit gammal och vi konstaterar att ja det var väl ca 25 år sedan han var riktigt i ropet. Jag säger att jag minns att han brukade ha nån sorts pannband på huvudet förut. Maken tittar lite medlidsamt på mig och säger... "jamen älskling det var inte han det var Mark Knopfler det". Men jag stod på mig för jag vet att jag sett Brucan med nåt pannbandsliknande på huvudet. Då gjorde maken sig ännu roligare och sa att sånt på huvet hade Rambo du har kanske blandat ihop med honom....

Då blev jag liiite envis och som tur är så finns ju nätet att tillgå. Jag tog fram min lilla bärbara och sa till min kärlek att nu minsann skulle jag bildgoogla så han kunde få bildbevis. "Lycka till älskling" svarade den käre maken med ett litet skratt. "Du lär inte hitta nåt".

Detta var en av bilderna jag hittade... och som sagt älskling.. en bild säger mer än tusen ord... även om orden kommer ifrån en så söt mun som din.


Kommentarer
Postat av: Sleeping Cell

Skam den som ger sig.

2009-12-31 @ 01:03:04
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com
Postat av: Pappas dotter

Jag hoppas att Babbo skäms lika mycket som jag gör angående hans misstag. Har han inget vett i kroppen?!

2010-01-03 @ 19:16:22
URL: http://lidicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0