Tur de´ finns dom som kan.....

Fick hjälp av min sambo att designa om bloggen lite igår. Det var kul att sitta bredvid och försöka lära sig något... Idag har jag jobbat. Skönt väder så vi är mycket ute nu. Så har jag beställt resa till pappa för dottern. Hon är sjuk och eländig med halsont och feber, så nu ska hon få åka till sin pappa och vila och hoppas hon är frisk till Valborgsmässoafton.

Själva har vi inte bestämt alls vad vi ska göra. Kanske blir det bara grilla och mysa här hemma. Vi får se.

Själv försöker jag planera lite till bröllopet. Har hittat den klänning som jag vill ha..... får se om jag hittar och har råd med den. Jag tycker den är så himla enkel och fin.







Läckert släp!

Smycken har jag också funderat över. Pärlor och glitter.... bling-bling ska det va´.....

Naglar gör jag själv. Tur man inte är helt tappad bakom en vagn... ha ha ha


Någonting sånt här blir det.....

Nu ska jag hjälpa dottern.... ja i allafall betala hennes bloggbakgrund ;)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0