Måndag....

Så var det måndag igen. Jag tycker i och för sig veckorna går väldigt fort och denna vecka är det dessutom bara 4 arbetsdagar. Skönt med 3 dagars ledighet. Det blir bara sambon och jag hemma för barnen är hos sin pappa över valborg.
Vet inte när det var bara vi i så många dagar....

Sedan har jag tagit semester måndag och tisdag för jag ska följa sambon till Gävle där han jobbar just nu. Medans han jobbar ska jag göra stan. Hoppas få en ängslada såld tills dess, så kanske jag kan gå och handla lite också. Behöver ju som sagt en snygg brudklänning. Vilket inte är det lättaste att hitta. I allafall inte när man inte kan snyta fram en massa tusenlappar ur nosen.

Men men.... gå i affärer ska jag göra i alla fall. Pank eller inte.... Sedan ska vi hälsa på våran kompis Carin i Valbo för att sedan åka ner till Stockholm. Vi ska umgås med storbarnen lite och följa Johanna till doktorn. Hoppas det finns någon vettig läkare i detta avlånga land som kan ge förklaring och bot till hennes hemska huvudvärk.

Tycker vissa (somliga dagar säger jag de flesta eller tom alla) läkare är himla duktiga på att behandla symptom istället för att ta reda på orsaken.

Fick Allt i hemmet i brevlådan idag. Ska strax lägga mig ner och läsa den. Fick nån annan villatidning också. Nåt gratis exemplar med Carolina Gynning på framsidan. Hon är väl inte direkt den jag förknippar med inredning och vara hemma och mysa stuket... men men.... vem vet....

Först ska jag nu gå ut och ge hästarna kvällsmat i alla fall.... sen tidningen, tvn, sambon och sängen. Är grymt trött idag också..... Familjen har jag i allafall utfodrat med ugnspannkaka med bacon.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi finnt! Jag vill också ha ett sånt där litet tesernylle på min blogg!

2009-04-27 @ 20:46:48
URL: http://tesermatten.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra dag? :D

2009-04-27 @ 22:49:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0