Härligt

Att äntligen få ta på sig  vårliga kläder.... I dag verkar det bli en riktigt underbar dag. Solen skiner här på Målda.... hästarna äter sitt morgonhö i hagen. Flizan - den gravida kissekatten har varit ute en liten stund men kom just in för att äta och sova och vila sin stora mage. Zaga kom också in. Vi har bestämt oss för att hon också ska få kattungar - om det blir så. Inte med någon Birma som vi tänkt från början utan gärna med den grå långhårskatten som vi tror är pappa till Flizans kattungar.

Själv ska jag strax ta min Cambridgefrukost och göra mig klar att åka till jobbet. Idag är det Valborgsmässoafton. För sambons och min del innebär det grillmys på vår underbara altan här på Målda. Hoppas på en kväll där vi kan sitta ute länge med levande ljus och bara umgås.

Ha en riktigt go dag idag!

Avslutar med lite bilder


Mystisk bild på underbar sambo


Så här såg Zelda ut som kattunge - söt va?


Kommentarer
Postat av: Nea

Snor du min rubrik va?? :o

2009-04-30 @ 15:33:54
URL: http://linneagja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0