And music, music, music.........

Fick en liten flashback till -70 talet när jag hörde låten Why Me Lord. Har nämligen med sambons hjälp gjort en "egen" radiostation på www.jango.com  Där kan jag med min udda musiksmak göra min egen lista med låtar som jag gillar. På min lista finns bla Gaither Vocal Band, Tata Vega, BeBe & CeCe Winans, Edwin Hawkins, Andrae Crouch, Donnie McClurkin, Take 6, Mary Mary, Kirk Franklin och sist men inte minst en av mina favoriter Israel Houghton - mycket gospel alltså......
Så har du tröttnat på melodifestilvalskvalet i radion så rekommenderar jag att du gör som jag och gör din egen radiostation. Jättekul tycker jag. Sambon tog efter mitt exempel och gjorde en egen Delta Blues station. (Ni vet det där som låter som en överkörd katta... dodånk dodånk dodånk wääääääääääää).
Nåväl.... här kommer låten Why me med Gaither Vocal Band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0