Inköp

Idag har vi varit och shoppat. Eftersom både sambon och jag älskar gamla prylar så började vi med att besöka Erikshjälpen i Edsbyn. Där handlade vi en prydnadskudde och en duk. Sedan åkte vi vidare till Bollnäs och Erikshjälpen där. Hittade två jättesöta fönsterlampor som nu hänger i två av våra tre köksfönster. Köpte också blåvitrutiga köksgardiner som jag tänkte prova att klä om kökssoffan med. Dom såg helt nya ut men var tyvärr för korta för soffan, men det finns säkert andra användningsområden. Kostade bara 35 kr.

Hittade också ett par jättesnygga gräddvita ytterkrukor av modell shabby-chic ;)) En stil jag bara älskar. Så köpte jag ett par blåvita nystickade raggsockor som är helt underbara att sjava omkring i hemma. Praktiskt att andra kan sticka när inte jag kan ;) Men virka kan jag... trots detta köpte jag en liten fint virkad duk som jag tänkte ha på en av piedestalerna... Det blir snyggt.

I går var vi till Söräng och hämtade vår gamla VW bubbla som varit på lagning. Sen hämtades saker i mushuset. Det var bra för sambon fick hem sin jättefina kristallkrona och sin fina väggklocka som båda nu pryder vårt kök.

Nu ska jag fortsätta pyssla lite här hemma....

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0