Hä va ättermidda...

.........uti Eeeedsbyn å ja va hänne å dänne.... det är väl ungefär så man känner sig ibland. Man skjutsar ungar hit och dit så man vet knappt var man är. Nyss hemkommen från byn lyssnar jag på Israel Haughton (wääääää hur stavar han sitt efternamn???) Hursomhelst så... Tack till Janne i Vallentuna för all musik du skickade och för att du läser min blogg varje dag... det är en bedrift i sig det ;)) Fless!

Tog en tur förbi sambons jobb och fick en ängel av en snäll farbror från LP stiftelsen. En annan farbror vart så glad över att jag hade norskt påbrå.... dom är lite söta dom där farbröderna...
Sen skulle det bli musik.... men då gick vi.... tror det kan bli lite åt tjotjimågallskrik-hållet och då föredrar jag Israel H... fniss

Fick tillfälle å morsa på dE oxå... dottern med kompis blev stum när dom stötte ihop med honom i dörröppningen.
För er som inte känner honom så är han Dunderkarlsson och Blom, Ruskprick och Knorrhane mfl personifierad och med en look som påminner om Jack Sparrow fast ännu mer härjad. En person som man bara önskar att livet på något magiskt sätt bara skulle vända till det bättre. Hoppas farbröderna ger honom en ängel också.

Tur att Marie är hemma och snörvlar idag så jag kan prata med henne lite på msn ibland....

Idag har vi avhandlat varför folk retar sig på att handeln med julpynt blörjar i oktober så till den milda grad att man pallar att skriva insändare om det.... Marie är härlig hon för hon hänger upp röda kulor redan i oktober. Det tycker jag hon gör alldeles rätt i. Man ska göra som man känner för. Jag tycker hösten är så lång och tråkig så glöggen åker nog fram här också redan i oktober.... får väl se hur det blir med kulorna.... he he he

Så har vi också avhandlat tråkigheten att ha haft samma karl sen högstadietiden... ordar inte mer om det... man kan skaffa sig ovänner genom att yttra sig i såna frågor ;)) Vi konstaterade raskt att varken hon eller jag tillhör den kategorin i alla fall.....


Här lägger Grymling iväg ett asgarv..... visst är han kul det lilla russet.....

Nu ska jag gå ut och känna om tvätten är torr.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vem behöver kuler när man får böllar, fless

2008-09-26 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0