11 september

Ingen rolig dag i historien. Sänder en tanke till alla drabbade denna dag.

Det kanske är så att detta är en dag som inte är så bra, vad vet jag... bland stora katastrofer kan det hända små... dagen på Målda började med att jag försov mig... hade ställt klockan men förmodligen missat att trycka på "spara" så följaktligen vaknade dottern själv kvart i 7 istf kl 6 som hon ska väckas. Men det gick bra och hon gjorde sig i ordning och åt havregrynsgröt. Hon hade till och med tid att sitta och "fippla" med sina båda mobiler... jo för hon har fått min gamla telefon och jag har beställt kod för att låsa upp den från 3 så hon kan använda sitt Halebop kort i den... Hon fick i alla fall för sig att testa att sätta i sitt simkort i den nya.... detta gjorde hon med Dolly intill sig.... Dolly som är valp och ömsar tänder... Ni kan ju tänka er resten... ett tugg på simkortet och det var för evigt förstört... Dyrt för mamma... så nu har dottern nytt mobilnummer....

Ja ja bara å gilla läget. Själv har jag ätit havregrynsgröt med krossat linfö och druckit en kopp grönt te (nyttigt värre...). nu ska jag upp på motionscykeln igen... för det är inget vidare väder idag heller.

Sambon på kurs i huvudstan idag men kommer hem ikväll.... mycket efterlängtad! Jag älskar den mannen! Han är det bästa som hänt mig!

I går var Johanna här och i morgon kommer Carro.... det är härligt när de stora utflugna hälsar på!

Nu väntar cykeln....

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0