Underbart..........

I dag har jag ju som sagt legat febrig i sängen..... När sambon kom hem så hade han köpt glögg som han serverade mig i sängen. Sen lagade han en underbar pastarätt med färsk pasta och god sås, tillsammans med ett glas vin. Också detta åts i sängen.... Har jag inte en underbar sambo! Han är helt outstanding!

Sen gick vi ut till stallet. Sambon mockade och jag utfodrade hästarna. Sen släpptes dom in och jag lovar det var ingen rolig syn.... båda såg ut som leriga monster.... så det blev att borsta för allt vad vi var värd....

Nu har jag fyllt upp ett varmt skumbad till sambon och tänt levande ljus i badrummet så också han får ha det lugnt och skönt. Nu e de helg ;)))


Hero i sin box                      Grymling i sin

Kommentarer
Postat av: Göran Lund

Va fasiken :-) jag fick aldrig glögg o pasta i sängen av den där guben. Va ha du gjort med han :-)



Hälsningar

Göran

2008-11-08 @ 08:54:50
Postat av: Helén

He he provade du aldrig bubbelbad och levande ljus ;))

Mvh

Helén

2008-11-08 @ 11:53:32
Postat av: Göran Lund

Hmm jag testade det mesta men han hade ju inget bubbelbad hemma!!!



Göran

2008-11-08 @ 14:38:22
Postat av: Helén

Skumbad funkar oxå ;)

2008-11-08 @ 14:48:13
Postat av: Göran Lund

attans oxå! o nu är det försent :-)för nu är han välan bortskämd.



2008-11-08 @ 14:59:59
Postat av: Helén

Ja det kan du lita på att han är ;)) Fast det är han ju värd också :D

2008-11-08 @ 15:09:32
Postat av: Göran Lund

Absolut!!!!!

Ge han en kram från mig.



Best regards

//Göran Lund

2008-11-08 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0