Tog mig i kragen....

och pallrade mig till doktorn idag, för att kolla mitt onda öra och min käke....  Först tittade en sköterska och trumhinnan såg fin ut.... sen envisades jag med att få en doktor att titta på örat och det fick jag. Snälla sköterskor på Alfta vårdcentral! Så en snäll doktor tittade och kontaterade att det fanns nåt i huvve (Läs detta Marie - det stod inte "Space for rent "eller nåt ;)))) Fless!

Jo han hittade en del av trumhinnan som var riktigt ful.... den som var emot - ja just det... mot käken. Det kommer säkert därifrån allt skit det är jag säker på. Sabla tandläkare som tog så bra betalt för att gör illa mig så  :((

Så nu blir det intensivkur med antibiotika i 5 dagar. 2 piller på morgonen och 2 på kvällen. Hoppas det blir bra fort. Jobbigt att inte kunna gapa utan att det känns som nån sticker in en kniv i örat. Fortgår det länge så lär jag magra av bara farten, inte för att det skulle skada ;)) he he he. Har svårt att både få in mat i munnen och att tugga.

Idag har sambon åkt till Stöckhölm på kurs och det suger (som fjortisarna säger). Tycker inte om att vara ifrån min kärlek. Men han är hemma igen i mören vilket är tur. Då kommer mina båda söner hem också sen är det helg för min del. Ska bli skönt att få vara hemma och pyssla om hem och familj.

I går upptäckte jag att Peter Le Marc snott introt från en av Eagels låtar till en av sina låtar. Eagelslåten heter Take it easy... Vad P Le M låt heter kommer jag inte ihåg nu.... men när jag berättade det för sambon tyckte han att P Le M borde stämma Eagels för att dom snott hans intro. Öcken jållig kär jag har. Undrar om Eagels ens vet att han finns den lille svensken... he he... fast han hade ett roligt sommarprogram på radion P. Intressant att lyssna på.

Nu ska jag sluta snacka strunt och krypa ner i badet sen ska jag och dottern käka lite god middag.

Poss poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0