Från i lördags

Har ju lovat Marie att lägga ut lite bildbevis från i lördags. Här kommer några.


Gunilla, Conny och jag


Agnetha och Micke


Lotta och Pär L "Styx"


Mats H och Monika L


Jag pratar med Kilis i telefon


Pär L och Mats


Sist men inte minst två bilder från förfesten hemma på Målda

Våra söta döttrar.             Stackars Max blev så trött så han somnade...
Frv Elina (Lottas)
Hanna (LKW´s)
och Linnéa (min)

Nå detta är väl nog för just nu i allafall. Vet att Lotta fotade oxå.... hoppas få några därifrån med.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie

Mä va role å si!

2008-10-03 @ 14:48:36
Postat av: Anonym

2008-10-03 @ 23:53:04
Postat av: Marie

PS: när man ser alla snyggingarna så inser man ju att man inte behöver skämmas för sin ålder, men jag gissar att hälsningar åldras more gracefully än körstbeningane (som blir gubbar o kärringar när dom fyllt 40)

2008-10-03 @ 23:55:32
Postat av: Klantfia

jo jag gissar att det var jag som lyckades skicka en tom kommentar :S

Blame the irish o ni får rensa, poss!

2008-10-03 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0