Burr

Idag är det gråväder och duggregn ute.... katterna vägrar gå ut så dom fick jag tvinga... för att de snabbt skulle kunna göra ifrån sig ute...  Max valde att gå ända bort till hästhagen för att göra tvåan... Det gjorde han helt ogenerat framför två förvånade hästar som stod och mumsade på sitt morgonhö.

Idag har jag målat igen. En träfärgad kommod blev vacker i vitt och även pianostolen fick sig en strykning. Det känns som jag har hur mycket möbler som helst att vitmåla.. så där gammaldags shabby chict. Tycker det är snyggt jag!

Sen längtar jag efter glögg och jul.... just nu känns det kallt och ruggigt och jag tror jag ska skicka sambon ett mess och be honom köpa med sig lite glögg hem.... så kan vi tända lite ljus och mysa ikväll.... att det bara är torsdag bryr vi oss inte om alls...

I går kopplade rörmokaren rören till vår nya varmvattenberedare. Så nu finns det mycket varmvatten vilket behövs med två badande tjejer i huset (och en duschade man oxå för all del). Sen ska vi plocka ut den gamla och rostiga beredaren så ska jag måla och göra fint där den stått.... tänkte hänga för lite snyggt tyg så man inte ser alla "apparater" i källaren som numera även är tvättstuga....

Nej nu ska jag gå och måla omgång två på kommoden. Sen blir det nog ett varmt bad och lite siesta...

Ha de´


Kommentarer
Postat av: Klabbis

Kolla öm denna länk funkar, gick inte hänne på jöbbe för döm har lagt in sa mycke spärrar å skit :(

InspirationOrebro.html" rel="nofollow">http://arkiv.mitti.se:8081/erez4/online/kund/HemInspirationOrebro.html

Dä var lite tvättstuge-inspiration i tiningen!

2008-10-16 @ 14:00:44
Postat av: Klabbis

Annars kan du prova via enhära:

http://www.orebroarn.se/

2008-10-16 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0