Besiktning

Idag har husvagnen varit på besiktning. Den gick igenom helt u a, vilket var skönt eftersom vi ska ha den med oss till Uppsala på festen i morgon. Skönt att ha med sig sin egen säng och sina egna prylar eller hur?

I morgon ska vi upp kl 8. Sen ska sambon ut och mocka rent två hästboxar och jag ska bädda rent i Linnéas säng. För där ska Emma sova när hon bor hos oss och sköter om våra djur när vi är iväg. Hon är en klippa våran Emma som ställer upp och tar hand om djuren och alltid är så glad och positiv. Emma är Zorro och Zeldas förra matte och jätteduktig med djur.

Idag har sambon bytt till vinterdäck på Saaben som vi ska åka i i morgon. Det känns tryggt eftersom det skulle bli snökaos i Stockholmsområdet i morgon.  Borde egentligen ha bytt till vinterdäck på husvagnen också men det hanns inte med idag. Han har jobbat med feber i kroppen min kära sambo så jag tycker han har varit så duktig.

En annan som varit duktig är yngste sonen som räknat jättemånga sidor i sin mattebok när han varit här.

Nu ska jag läsa en alltför sen godnattsaga för sonen och sen ska jag natta sambon.

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0