Tjolahopp

Efter mysmorgon och mysfrukost sitter jag nu här igen med min kaffekopp och Ljusnan och funderar över dagens upplägg. Blir att vika tvätt för hela slanten idag och lyssna på Vinyl 107. Sambon och jag har planerat in lite roligheter också framöver. Det blir nog en resa till Örebro och hälsa på Marie sista helgen i november och helgen efter det ska sambon och jag stå i rasklubbsmonter för Malteserringen på Stockholms Mässan i Älvsjö vid den stora hundutställning som av oss uppfödare och annat hundfolk kallas "Stora Stockholm".

Nu ska jag gå ut en sväng och gosa med hästarna innan dagens bestyr!

Solen skiner över Målda idag!

Ha de´

Kommentarer
Postat av: Sambon

Ah, det tog emot att åka till jobbet i morse, ville mycket hellre vara hemma med dig! Kyss älsking!

2008-11-11 @ 11:55:14
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0