Snabb rapport

Morgonen började med solsken över Målda. Jag gick upp kl 7 och kokade gröt till dottern som sedan begav sig till skolan skjutsad av sambon. Sedan åkte han till Bollnäs för att lämna in Clion på Volvo för montering av motorvärmare.
Själv har jag fortfarande ont i ryggen (börjar bli dags att gå till doktorn nu... men det är ju en framochåtervisa det med så har ingen större lust). Den duktige naprapaten hade inte tid förrän i februari (!) men jag tog i alla fall den tiden eftersom min rygg är ju konstant jållig den.

Ska hur som helst försöka tvätta idag och ta reda på tvätt samt städa sonens rum. I går städade vi ur det sista ur bonusdotterns lägenhet samt tömde resten av sakerna så nu är nyckeln inlämnad till kommunens bostäder och det är skönt att allt är klart nu.

Helgen har varit helt underbar. Lyckades via min kontakt Marcus Öhrn fixa in stortjejerna på Noice spelning i Bollnäs i lördags. Tror dom hade kul även om dom nobbade efterfesten på hotellet. Johannas kommentar till grabbarna var helt underbar: "Mä! Efterfest på Scandic ska det vara nåt att komma med? Jag ska hem till pappa jag" Hon är underbar den ungen! Det är dom hela unghögen förresten ;);
Nu ska jag ta ett varmt bad och hoppas ryggen blir bättre av det. Sen åter till plikterna.

Ha de


Bild på de underbara bonusdöttrarna! Tack för att ni hälsade på! Saknar er redan!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi!

tack för en jättemysig helg! saknar er!

2008-11-10 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0