Morning!

Fast egentligen är det ju mitt på dagen, men vi tog sovmorgon idag. Hoppas alla hämtat sig från gårdagen. Det har i alla fall vi och jag fick ett ordenligt skratt när jag läste din blogg Marie, som svar på min kommentar om din stulna cykel. Det där om lokala transor var riktigt kul! Tur det finns såna som du med en ordentlig portion humor!

Idag blir en fixardag. Sedan kommer "stortjejerna" hem sent i kväll så vi får ha familjemiddag i två omgångar tror jag. Först med dom yngre sen med dom äldre.

Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag göra lite måsten.....

Återkommer nog senare...

Ha en underbar fredag!

PS Ni läste väl Sven Nordqvists barnbok igår? Fniss...

Jag glömde faktiskt säga igår, med anledning av.... ja just det.... rävjakten.... att jägaren jag talade med lovade höra av sig och att vi skulle ses för att reda ut detta som hänt. Han fick tom på egen begäran välja ut den polis som skulle närvara (ordförande i hans jaktlag tror jag visst polisen var ;)) Men han struntade helt i denna träff och hörde aldrig av sig mera. Så han höll inte vad han lovade alltså.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja mumor måste man ha om man ska få nå role!

Prova t.ex. att byta ut alla ä i räv mot ö, då blir allt ni ha skreve (unner) myche roligare:

"4. Efter detta inträffat så kom jägarna och sa att de letade efter en skadad röv" eller

"trodde att det var skyddsjakt det gällde och inte vanlig rövjakt"

2008-11-07 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0