Lite halvrörigt sådär...

Idag känns det som jag inte gjort nåt vettigt alls. Men när jag funderat så har jag faktiskt jobbat med lite budget, tvättat,  målat resten av källargolvet där gamla varmvattenberedaren stod och provmålat en bit av väggmuren i yngste sonens rum. Så har jag pysslat med djuren också förstås, och mailpratat med några kompisar.

Det jag borde gjort är: Dammsugit (ååååh vad jag hatar det...), sorterat den nya tvätthögen (den rena alltså). Jag borde också slutfört tidningen jag är redaktör för också, men jag har bestämt mig för att invänta alla sena julannonser. Tar den nästa vecka då.

Funderar fram och tillbaks på att sälja Saaben och köpa en billigare bil med dragkrok. Känns lite onödigt med två så dyra bilar. Köpte ju en sprillans Renault Clio i våras. Men vi behöver helt klart en tyngre, större bil med dragkrok. Ni vet.... husvagn.... hästtransport.... släpvagn mm... Känns som det inte går en vecka utan att vi drar runt på nåt sånt.

Har hur som helst suttit och filat lite på en annons om Saaben i alla fall. Sen har vi multum av extra möbler stående i vårt stora stallförråd, så om det fattas grejer hos nån är det bara att höra av sig vi har allt möjligt for sale..... sängar av olika mått, köksbord och stolar, diverse jordbruksredskap, nån bärbar dator, kaninburar i 2 storlekar för inomhusbruk... ja det mesta går att få i vår "diversehandel".... suck....



Jamen här ser ni ju..... finns en hiiiimla många fiiiina grejer ju...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej.. Ska du sälja den svarta sängen?



Hälsningar Jeanette

2008-11-16 @ 18:40:03
Postat av: Helén

Japp. Men den är inte svart utan syrabetsad furu. 140x200 är måttet. Resårmadrass medföljer.

Mvh

Helén

2008-11-17 @ 08:45:19
Postat av: Jeanette

Ok.. Trodde den var större och svart.. Men tack iallafall!!

2008-11-18 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0