Desperado...

ja det är inte jag alltså utan låten med Jill Johnson som spelas på min mp3 just nu. Har alltid gillat den låten och tycker det är bra att hon dammat av den.. och gjort den i bästa Jill-tappning.

Idag ska jag röja ut vår klädkammare. Jo jag skriver det här så det blir gjort.... urröjt alltså. Känns sisådär roligt och jag vet inte hur mycket jobb det innebär, men sambon har ju lovat sätta upp nya gipsskivor där så ska vi göra ett snyggt dressingroom och äntligen få ordning på kläder, sängkläder, handdukar och annat som just nu ligger uppstaplade i högar med risk för ras.

Ett par tvättar ska jag väl hinna med i vanlig ordning, med det som är skönt är att vi storstädade i helgen så det är gjort.

Helgen ja.... vi var ju på Mellanskogsfesten i Viksjöfors danspaviljong ihop med goda vänner. Det var roligt. Ingen jägare som knocka ner mig heller.... det var också bra! Sambon och jag konstaterade att här uppe går det att dansa styrdans till precis ALLT! Helt otroligt! Men eftersom vi inte är några styrdansmänniskor (vi blir väl dom enda på "hemme" som kommer att dansa disco vi när vi blir gammal) så dansade vi på vårt sätt. Dvs allt ifrån disco till dirtydancing och tryckare... he he....

Har skavsår under högerfoten idag jag, men det var det värt. Om två helger ska vi till de kortbentas rike, som Marie kallar Närke och då blir det med all sannolikhet dans på Harrys. Men där dansar dom som tur var sällan styrdans. Däremot kan man se diverse roligt folk där med. Alltifrån parfymkärn, konsumbanan, exilcuban, trådputsare, lokputsare, folk med munkjackor, och en del inkommande från förorten (läs bonnvischan). Trodde en gång jag såg Cliff Richard där med men det var en dubbelgångare vid namn Ngliff. De ni! Den enda som kommer att fatta nåt av de senaste raderna är Marie,  men det bjuder jag på.

Kan ju passa på att lägga ut en bild på mig, Marie å Pernilla från ett tidigare besök från Harrys.... ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kära john, fless!

2008-11-17 @ 21:57:51
Postat av: Marie

Inte hemlig, missa bara å fylla i namne :)

2008-11-17 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0