Nytt, nytt, nytt

Jaha... här är jag nu.... man ska ju ha en blogg har jag hört och här kommer min. Jag gillar ju att skriva men vi får se om tiden finns ;)

Idag har jag och sambon tapetserat.... ja ni vet ju... alla har väl renoverat mer eller mindre....  här är det garanterat mer måste jag säga... men så är det väl när man köper en gammal gård.
När hästarna fått sina boxar blev det dags för oss människor att få en mer värdig bostad... ja och som man alltid gör så börjar man med barnens rum... sonens blev färdigt i våras och nu är det dotterns tur..... den lilla prinsessan - nybliven tonåring och allt...

Ett rum i vitt och guld blev beställt... "Luttans lakejer" skred till verket. (Dottern kallas ibland Luttan och vilka lakejerna är kan ni nog lista ut ;))

Det var lögn att hitta en tapet i vitt och guld så det blev en i vitt och silver/guld (beroende på hur ljuset faller...)
Undrar när det blir dags för Calles och mitt rum.... hhhhmmmm varför blir det vuxna alltid sist...

I dag har vi varit "Barcelonesiska" jag och Calle... middag kl 22.30 - vad sägs om det.... och bara frukost innan.... aj aj... undrar vad Skipper skulle säga....

Nu har vi avnjutit vår middag och Calle har plockat fram gitarren... nu ska jag luta mig tillbaka och njuta med både syn och hörsel.....

Hörs i morgon....tror jag... då ska vi plocka fram ett trägolv...

Kommentarer
Postat av: Marie

Trevligt :) Ser fram mot att få fortsätta läsa om er!

2008-06-30 @ 23:27:00
URL: http://mar-an1.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0