Teknisk med ä

Jo jag var visst lite teknisk.... eller täknisk som min gamla klasspolare Styx skulle sagt..... Hur som helst så lyckades jag efter lite joxande å få fram lite bilder på dom söta små.....

Konstaterar just att de flesta små har siesta nu.... rätt Barcelonesiska dom också.... ha ha!!

Valpen Dolly, som är Linnéas, sover i sitt lilla bo med alla fyra tassarna i vädret. Lizzie som är min (hoppas jag om inte sambon mutar till sig henne med god mat.... ha ha...) ligger mitt på köksgolvet med huvet på min toffel. Zorro den sötisen ligger på pianostolen och Zelda snusar sött på en köksstol - drömmer om allt som slutar på filé kan jag tro - en sabla gourmékatta det där..... Mimmi... ja vart hon e vete katten... ute å jagar får man förmoda.... hon är ju bara så bra på det hon (väldigt svensk och inte ett dugg Barcelonesisk alltså... ha ha... ingen siesta för den katten inte)... Stora hundarna sover alla tre i samma korg.... hästarna betar i hagen... mannen på väg hem... snart blir det jobba av....

Moln idag över Målda gård... men det skulle bli bättre.... på torsdag ska vi ha grillkväll här med stora dottern och hennes sambo. Då skulle det va´ toppenväder spådde dom på SMHI.... Det tror jag på.... jag är en sån som envist tror på goda prognoser och vägrar se allt negativt... he he....

Ha de´så länge....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hade du förväntat dig att nån från Ämnebo skulle va Barcelonesisk :)

2008-07-01 @ 15:57:50
Postat av: Helén

Mä alla mina katter är från Ämnebo ;)))

2008-07-01 @ 16:53:24
Postat av: Marie

Just, döm annre va från Perssons döm, dä hade ja glömt! Äre nan åv döm söm äter fänkål ;)

2008-07-01 @ 18:23:52
Postat av: Helén

Fless, hante kolla. Ska göra dä ;))) Fast Zelda ä sa tärv så hon äter fäll allt hon..... fless!

2008-07-01 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0