Nu åker vi.....

Ska bara skriva några snabba rader idag.... alldeles för mycket att göra...
Åker till Övik idag till Calles bror, sen på fredag till min underbara kompis Lotta i Björklinge och på söndag morgon till Bålsta och plocka upp barnen. Sen bär det iväg med husvagn (och Linnéas valp som hon vägrade lämna hemma hos våran djurskötare)... till ÖLAND!!!!!

Som jag längtar. Är nog 3 år sen jag var där nu och Öland är en kär plats i mitt hjärta. Speciellt Löttorps camping och norra delarna av ön.

Antar att det blir lite tyst i min blogg nu.... till nästa söndag.....

Önskar Er alla en underbar sommar... det fina vädret måste ju komma nu eller hur!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0