Stora Stockholm

I helgen ska jag och sambon representera Malteserringen i klubbens rasmonter på Stockholmsutställningen på Älvsjömässan.
Vi har legat i med förberedelser och hoppas allt kommer att gå bra och att min rygg håller,
Lizzie ska få följa med och visa hur vacker rasen Malteser är.

Det ska bli kul att få träffa alla våra "storbarn" som ju bor där nere.

Nu är jag så in i norden trött så nu tänker jag krypa ner bredvid min älskade sambo och avnjuta en timmes ryggmassage. Han är en klippa min kärlek, som tar hand om trötta mig med ond rygg....

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag ligger redan i sängen, redo med massageoljan! ;)

2008-12-04 @ 22:30:07
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Maran

Hade varit skoj att följa med, ja alltså inte ner i sängen med er och massageoljan, det får ni klara själva hehe. Utan till Sth. Men måste nog lyssna på kroppen och ta en lugn helg utan stress (och då är SJ+tågbyte+snöväder ingen bra kombination). Poss på er! Candy skickar en långtunge-poss till syrran!

2008-12-05 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0