Happy New Year!

Årets sista dag.....

Vi har lagat efterrätt till festen i kväll. Det blev Gino. Enkelt, snabbt och gott.


Gino gjorde vi två formar av. Dock inte denna.

Barnen har haft kompisar här, vilket är kul för då är de sysselsatta och har kul och alla är glada och nöjda. Katterna har dock hittat på hyss, Max fick nyss gå ut och svalka sig lite för han försökte dra ner den stora köksduken som jag fick i julklapp av äldsta dottern. På duken stod en blomgrupp som vi fick av sambons mor i jul, en gammeldags ljusstake som vi fick i julklapp av mina föräldrar samt ett stort blockljus på silverfat.

Tur jag hann stoppa den lille lymmeln. Han är en galning den katten även om han lugnat sig betydligt sen han blev kastrerad.

Sambon har varit riktigt flitig idag. Han har lagat frukost till oss alla, skott Indy, som trampat av sig båda framskorna, sedan har han hängt upp utebelysningen till hästhagen som vi köpte härom dagen och burit vatten till alla 3 hästarna eftersom stallvattnet frysit någonstans på vägen.

Nu är det nog dags att börja "styscha täll" sig lite så man visar sig från sin vackra sida i kväll... he he he

Gott Nytt År till alla läsare av min blogg!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Här väntar tillverkning av Calle-bollar!

Gott Nytt År på er alla från oss alla 2- och 4-bennta (men inga körst-bennta)

2008-12-31 @ 17:10:51
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 19:42:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Helén

Callebollar... gött sa...

2009-01-01 @ 23:55:26
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Åh vad gott! Jag måste testa att göra Gina någon gång :)



Gott nytt år!

2009-01-02 @ 21:33:24
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: bea

Kjempe fin blogg ! : ) godt nyttår !

den frukt bollen du hadde lagd så kjempe god ut !

2009-01-02 @ 22:25:18
URL: http://Barebeatch.blogg.no
Postat av: Alina

jättefin header! :)

2009-01-02 @ 22:29:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0