Mmmmums!!!!!

I dag har sambon lagat middag! Otroligt gott som vanligt! Grillat kött och klyftpotatis, Calles bollar och Calles paprikaketchup..... yammie!!!
Idag har vi varit in till Bollnäs, the city of the maladjusted   ;))) Men idag blev jag inte påhoppad av nån slögis... vilket är ovanligt! He he he
Vi har handlat lite saker till barnen och så tog vi en fika på Krokanen. Nu har vi avnjutit en underbar middag och vi mår sååå bra!
Lite kul saker händer framöver! Calle ska på 30 års jubileum den 13 september och jag ska på 30 års jubileum den 27 september. Då får vi träffa våra avgångsklasser från 9an. Många har jag inte sett sen dess så det ska bli SÅ kul.....

Kommentarer
Postat av: Arpis

Åhhhh, Calles böllar! Hänne ha vi äte en annan slags böllar nämligen falafflar.

Jag å Pson ha vöre på IKEA idag, ä myche slögt fölk där å. Körstbeningar å rämjande värmlänningar fless

2008-08-24 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0